zaterdag 17 juli 2010

Algemene schrijwerkerij Elsen Luc

Algemene schrijnwerkerij Elsen Luc, sinds 1994 actief in Leuven en omstreken.
Voor al u schrijnwerk kan u op hem een beroep doen.
Ramen en deuren in hout, PVC en aluminium, veranda's, trappen, binnendeuren,
plafonds, valse wanden, inbouwkasten, parket en zolderinrichting.

Luc Elsen is zelfwerkend zaakvoerder.

Gratis offerte en inlichtingen!

Openingsuren

Steeds op afspraak



TEL: 016/44 59 70
FAX: 016/44 59 70
0489/60 40 13
Weggevoerdenstraat, 142
3000 Leuven




1 opmerking:

Anoniem zei

Na zes maand ben ik nog steeds aan het wachten op mijn twee binnendeuren die gingen geplaatst worden door de heer Luc Elsen. Het contract is getekend in december 2009, inmiddels juli 2010 gepasseerd. Verwijlde pogingen om de heer Luc Elsen te bereiken falen. Persoonlijk aan de deur langsgaan resulteerde in de belofte om de week erna langs te komen. Drie weken later, nog steeds geen bericht of bezoek.
Is dat de goede service die je hier beschrijft?
Gouden tip die ik voor anderen wil meegeven: "Als je echte service wil, hier ga je hem niet vinden!"
Ik heb al vrede genomen dat ik mijn voorschot kwijt ben en dat ik naar iemand anders ga moeten zoeken.

U weze gewaarschuwd...